| 0 תגובות ]

ברי חמיש נחשב בין המכחישים הגדולים שיגאל עמיר רצח את רבין
אני עם כל הכבוד לא מאמין לזה - אבל עיתון 4 כנפות מוציא ראיון איתו קבלו את הראיון המלא
זה קורה מאז שמשאית פגעה בו בתאונת דרכים מוזרה שנסבותיה לא נודעו עד היום ופצעה אותו באורח קשה, לטענתו בדיוק כפי שחזה מראש שגורמי בטחון ישראלים ירצו להשתיקו ויחסלו אותו. עוד לפני שיכל לעמוד על הרגלים נמלט ברי חמיש מכאן.
בשיחה מיוחדת, ראשונה לאחר עזיבתו, עם 'ארבע כנפות' שנוצרה באמצעות מתווך ממקום המסתור שלו הוא מוסיף נדבכים חדשים לתאוריה שלו ומתהדר בכך שהקודמים חלחלו ל-46% בעם המאמינים בתאורית הקונספרציה שהפיץ על רצח רבין.
חמיש: ''עכשיו העם מבין אותי יותר.
כל מה שכתבתי מגשים את עצמו, כולל הנסיון לחסל אותי''...הכל אצלו קונספירציה, אפילו התנועה שקמה להביא לשחררו של יגאל עמיר ושהסרט שהכינה גרם השבוע לסערה בתקשורת.
''המשטרה מפעילה כל מיני שמות מוכרים בימין הקיצוני כדי שבצבור יווצר הרושם שרק הקיצונים תומכים בשחרור.
כך הם עובדים, אבל האמת היא שרוב העם הזה יודע היום שלא עמיר רצח את רבין ותובע את שחרורו''תאונה צפויה מראשבלילה שבין ה-2 ל-3 למאי בשנה שעברה, היה ברי חמיש בדרכו מירושלים למודיעין להרצאה שאליה הוזמן.
חמיש, הטוען כי רבין לא נורה על ידי יגאל עמיר שירה בו רק כדורי סרק, אלא על ידי המאבטח שהיה עמו במכונית הקדילק שלו שעשה זאת בהוראה מגבוה היה מרצה מבוקש עד לתאריך זה שבו קרה מה שהוא התריע מפניו כל הזמן.
משאית שנסעה מולו, התנגשה בו חזיתית והוא נפצע אנושות.
בכחותיו האחרונות התקשר לאשתו, (כיום גרושתו) ובישר לה שנפגע בתאונה.
הוא הובהל לבית החולים, למחלקה לטפול נמרץ ושכב שם במצב אנוש.
עורך דינו, דב אבן אור, אף הוא חבר ב'ועד הצבורי לחקירת כל האמת על רצח יצחק רבין' היה היחיד שהורשה לבקר אותו בבית החולים.
''כשבאתי הוא ממש התחנן, תציל אותי הורגים אותי'', מספר אבן אור ל'ארבע כנפות'.
ואילו ברי חמיש מוסיף: ''ניסו להשלים את החסול שלי גם בבית החולים. רק שני רופאים בעלי מצפון הצילו אותי ממות.
כשהשתחררתי מבית החולים לאחר 21 יום עליתי על המטוס הראשון וברחתי לארה''ב.
רחוק מעין השב''כ, רחוק ממטרידים ומיד המחסלים''מאז התאונה מנסה עורך דינו לקבל פרטים על זהות הנהג הפוגע.
''פניתי לכל הגורמים במדינה'', מספר אבן אור, ''איש מהם לא נתן לי פרטים באופן מוזר ותמוה אין לי אפילו קצה חוט מי זה היה''.''הוא כל כך מיהר לברוח מכאן'', מספר עורך דינו, ''עד שלא התעכב אפילו להסדרת עניניו. הוא פשוט ברח''.
מאז הוא שומר על זהירות יתר והתקשורת איתו אינה מתנהלת אפילו באמצעות הטלפון.
אין לו טלפון קבוע. יש לו רק כמה כתובות דואר אלקטרוני. לקראת השיחה אתנו ברי חמיש הוא שיצר את הקשר.
נסיונות חסול נוספים טענותיו בדבר רצח רבין ידועות גם למי שאינו מסכים עמן.
על פי ממצאי הבדיקות שבידו רבין נרצח מקידמתו ולא מאחוריו, חורי גופייתו מראים זאת בצורה ברורה.
הוא נרצח מטווח קרוב ולא מטווח רחוק. לאחר היריות של יגאל עמיר נשמעו הקריאות 'סרק סרק'. יגאל עמיר הצליח בצורה תמוהה ביותר לחדור קרוב מדי לקרבתו של ראש הממשלה, שמעון פרס מיהר להעלם מזירת הרצח ומכאן המסקנה ברורה: לא יגאל עמיר ירה בראש הממשלה.
על פי השערת ברי חמיש שאותה הוא מוכיח בכמה ממצאים ומכמה כיוונים מאבטח של ראש הממשלה הוא זה שירה בו בתוך המכונית מטווח קרוב.
''ההוראה לרצוח את רבין ניתנה משום שרבין בערוב ימיו התחרט על הסכמי אוסלו'' - הוא אומר בקול בוטח.
הוא מביא ראיות למכביר גם מהסרט שפורסם על הרצח. ''הסרט הוא פברוק'', טוען חמיש, ''והראיה שפיאותיו של עמיר בסרט הם הרבה יותר ארוכות מאשר במציאות. גם ידיו הנראות יורות לעבר רבין הוארכו מעבר למציאות.
זאת ועוד, בעוד שבסרט יגאל עמיר יורה ביד שמאל, במציאות וגם בשחזור הוא יורה ביד ימין. מסקנה: הסרט מפוברק.''אני לא היחיד שניסו לחסל אותו'', טוען חמיש ממקום מחבואו, ''כל מי שידע יותר מדי את האמת וחפר בה נורה או מת באופן מסתורי, כך למשל סוכן השב''כ יואב קוריאל ש''התאבד'' בירית שבעה כדורים לחזהו. דיויד נוימן, מקורב לאבישי רביב, ''התאבד'' מאחר שהיה ''מדוכא עקב רצח רבין''.
פרופסור אריאל רוזן צבי, חבר ועדת שמגר, סיפר שהוא נוצר בלבו סודות לגבי רצח רבין - ומת מסרטן כמעט בין-לילה על אף שסרטן אינו התקף לב שממנו אפשר למות בין לילה.
אני לא חושב שידידי הדגול השדרן אדיר זיק מת מסרטן. גם אותו חיסלו''.
עכשיו, כשהוא חי 'על מי מנוחות' בארה''ב, משתוקק לחזור לארץ אבל לא יכול, הוא מקדיש את ימיו להרצאות בכל רחבי היבשת ולהמשך חקירת מצבה האומלל של מדינת ישראל והארועים בה. והמסקנות רבות.
''גם את שרון ניסו לחסל. ברגע ששמעתי שיורם רובין חוזר מארה''ב היישר ליחידה לאבטחת אישים וזאת על אף שהוא זה שהיה עם רבין בעת הרצח, הבנתי שהולכים לחסל גם את שרון.
הארוע המוחי היה ביום. הרי בתכנית 'עובדה' הראו כמה מחדלים רפואיים שרדפו זה את זה 'גרמו' לבסוף ששרון לא יבריא.
איך יכול להיות שרופא יגיד לו לתפקד כרגיל אחרי ארוע מוחי ראשון? פרס נתן את ההוראה משום שהוא רצה לשלוט.
נכון שהוא הציב שם את אהוד אולמרט כבובה. מי חשב אז על אולמרט? פרס דאג ששרון יחתום על מסמכי העברת שלטון כי הוא לא רצה הפיכות, אבל הכל היה מתוכנן''.ולא רק הפגיעה שרון, גם פינוי גוש קטיף. ''פרס'', מסביר חמיש, ''הוא נציג הותיקן, אין בזה ספק. כולם לא הבינו מדוע בקורו הראשון כנשיא היה בותיקן. הוא בא לדווח למפעיליו. הם מפעילים אותו מאז שנות החמישים. הוא היה מעורב על חטיפת ילדי תימן וגם על ילדי הגזזת שבה הכניסו מכונות רנטגן למוחות ילדים בעלי מוצא ספרדי כדי להשכיח מהם את המוצא, הכל בהוראת... הותיקן''.
''כשפרס ושרון אישרו את ההתנחלויות הם לא הבינו שהם הולכים להיות קהילות גדולות ומבוססות'', טוען בריש, ''הגולם קם על יוצרו וכשהם גילו זאת הם ניסו לחסל את הקהילות האלה.
הראשונה שבהם היתה גוש קטיף''.משת''פים בגוש קטיףעכשיו הוא כותב ספר חדש שבו הוא מתאר כיצד הצליחה הממשלה להחליש את כח ההתנגדות של תושבי גוש קטיף על ידי הכנסת משתפי פעולה.
כך למשל בעל תפקיד ידוע ביש''ע שהוביל את בני הנוער בחורף ובגשם לישון בחוץ מה שכילה את האנרגיות שלהם בצעדות אין סופיות.
המטרה היתה, לדעתו, שהנוער לא יפריע למהלך הפינוי כפי שהיה צפוי. הוא מזכיר גם שמות של כמה רבנים ידועים ביו''ש שקראו שלא לסרב פקודה והחליש את כל הצבור. ''הם שתלו מישהו שיגיע להנהגה רוחנית כדי שיעשה את רצונם'', אומר חמיש.''תזהרו ברב הזה'', הוא מבקש תוך הזכרת שמו של רב ידוע במיוחד ''הוא עובד בשבילם. הרעיון לחלק בדים כתומים וללמד את המתנחלים לנשק את החיילים המגרשים ולרקוד אתם, היה שלו. הם השיגו את שלהם, שתלו לתוך המחנה מישהו הנחשב לגדול בתורה והוא מפיץ את הרעיון שלהם''.''המטרה האמיתית'', טוען חמיש, ''הוא חסול מדינת ישראל.
צריכים להזהר משום שבועידת אנאפוליס ימכרו את כל המדינה והם מתכונים גם לבצע את זה.הם אכן יחסלו אותה. המדינה נמצאת היום בידים של 'משוגעים' שיובילו לחורבנה ואני מאד מודאג. מדינת ישראל עומדת על סף מחיקת ההסטוריה שלה'', הוא מזהיר. ''הדתיים הלאומיים חושבים שהמדינה היא חלק מהגאולה אבל האמת היא שמתכוננים לבנות מדינה של שונאי דת. יש להם שליטה על בתי המשפט, על צה''ל ועל התקשורת.
אני שומע מדתיים רבים שהדבר עומד להשתנות כי חמישים אחוז מקציני צה''ל הם דתיים ורבים מהם תושבי יו''ש, אבל הם לא מבינים שאולי הם גרים ומשרתים יחד אבל לא יותר מזה. עובדה שבשעת מבחן כולם גירשו את היהודים''.
עכשיו, כשהוא משוחרר בינתים מרדיפות, הוא יושב וכותב את ספריו. ספרו החדש על גוש קטיף יופיע בקרוב. הוא גם מרצה מבוקש ומאד רוצה לחזור למדינה אבל לא עכשיו, עדין מוקדם מדי ''אני אחזור כשתהיה הפיכה במדינת ישראל וכל מי שהיה שותף לשחיתות ולקונספרציות יהיה תלוי על עץ גבוה'', הוא מבטיח.

קונספירציה-או-סתם-בלבול

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]

יזכור אלוהים ועם ישראל
את יצחק רבין מפקד וראש ממשלה
אשר חרף נפשו במאבק על המדינה שבדרך
במלחמות ישראל ונרצח על-ידי מרצח.
נזכור
ונאבל על חמדת גבורתו וקדושת הרצון
ומסירות הנפש אשר ליוותה עשייתו במשך
כל שנותיו למען השלום.
יהיה גיבור הדרור
הנאמן והאמיץ
חתום בלב ישראל
לדור דור.

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]

התקציר הזה לא זמין. אפשר ללחוץ כאן כדי להציג את הפוסט.

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]

פירמוט ווינדוס xp

וודאו שהדיסק שברשותכם הוא דיסק עם הפעלה מהביוס כלומר הפעלה אוטומטית מהדיסק ללא צורך כניסה לווינדוס
וודאו שכונן הדיסקים מוגדר ראשון בביוס


איך עושים את זה?

מדליקים את המחשב במסך הראשון לוחצים על המקש del ללא הפסקה עד שמופיע מסך כחול למי שלא יודע זה הביוס בוחרים שם באחד האופציות עד שרואים אופציה שיש שם בדרך כלל hdd 0 לאחר מכן flopy ולאחר מכן cd rom משנים את הראשון לcd rom ולוחצים esc חוזרים למסך הראשי ולוחצים save end exit לוחצים אינטר והוא מפעיל מחדש את המחשב .

המסך הראשון שיופיע יש ללחוץ על כל מקש שהוא או אינטר לפני שהנקודות שעוברות נעלמות.

התאזרו בסבלנות עכשיו הוא יריץ לכם את כל החומרות שבמחשב יש לחכות עד שמופיע המסך הבא.
וללחוץ על אינטר. באופציה זו למי שלא יודע יש אפשרות גם רק לתקן את מערכת הווינדוס בלחיצה על r

כעת יופיע מסך שמבקש ממכם להסכים לכל התנאים שיש לגוגל להציע לכם מסכימים לחצו f8 .

עכשיו יעלה מסך ובו כל הכוננים שיש לכם.

תוכלו למחוק כונן על ידי סימונו ולחיצה על מקש D
תוכלו לחלק את הארד דיסק כאשר אתם מסמנים את הכונן שהוא השטח הפנוי שנשאר לארד דיסק ואז לחצו C
כאשר אתם רוצים להתקין על אחד הכוננים שיש לכם את הXP פשוט סמנו את הכונן ולחצו ENTER.

חשוב:הכונן שעליו אתם רוצים להתקין את הוינדוס חייב להתפרמט
במסך הבא נותן לכם שני אופציות פירמוט . פירמוט מהיר שהוא גם המומלץ ופירמוט ארוך ויסודי יותר שהוא השני.

במסך הבא התקנת הווינדוס תפרמט את המחשב תעתיק קבצים מהדיסק הנחוצים להתקנת הווינדוס תפעיל מחדש את המחשב אין ליגוע בכלום עד שיופיע מסך ההתקנה הבא.


חכו עד שיפיע המסך הבא ולחצו על לחצן הבא יפיע לכם לרשום שמכם או שם חברה ומסך לאחריו יפיע לכם לרשום את הקוד גישה לווינדוס.

יופיע לכם מסך שמאפשר לכם לכוון תאריך ושעה לפי האזור שבו אתם חיים .

לאחר מכן ההתקנה תעבוד עד שתסיים היא תכבה ותדליק את המחשב גם כאן אין לגעת בכלום עד שמופיע המסך הבא.לחצו על הבא
המסך הבא שואל אותך אם אתה רוצה להגן על המחשב בעזרת עדכונים אוטומטים , אז כך אם הווינדוס שלך פרוץ תלחץ על לא אם הוא מקורי תלחץ על כן.



המסך שלאחריו הוא מסך ששואל אותך אם אתה מוכן להרשמה אצל מיקרוסופט , אז שוב אם יש לך ווינדוס פרוץ אז לא אם יש לך מקורי אין סיבה שלא.


המסך לאחריו שואל אותך מה שמך או שם כינוי כל שורה זה עוד חשבון משתמש .


זהו : רק על תשכחו לשנות בחזרה את הגדרות של הביוס כמו למעלה אבל בדיוק הפוך




התקנת הגדרות במחשב


עכשיו יש לכם ווינדוס חדש נקי ויפה . אבל עדיין לא איכותי למה? כי הדרייברים לא מותקנים.

הכניסו את דיסק הדרייברים שקיבלתם עם המחשב ובצעו את הפעולה הבאה.


התחל.
לוח הבקרה.
בצד ימין לחץ על עבור לתצוגה קלאסית.
מערכת.
חומרה.
מנהל ההתקנים.

כל מה שיופיע לכם עם סימן שאלה צהוב זה אומר שחסר לו התקנה לחצו לחצן ימני בעכבר על הסימן שאלה לאחר מכן עדכון מנהל התקן תלחצו על הבא שיעשה את זה באופן אוטמטי הוא יריץ חיפוש מהדיסק ויתקין את מה שחסר לרוב זה עובד במקרה שלא, אז או שלא הכנסת את הדיסק הנכון או שהוא מבקש התקנה ידנית פשוט היכנסו למחשב שלי לתוך תיקיית הדרייברים במחשב לרוב זה עולה באופן אוטומטי ויש אפשרות להתקנה אוטמטית של כל הדרייברים.

אין אפשרות להסבר יותר מפורט כיוון שלכל אחד יש את מערכת המחשב שונה משל השני וכך גם ההתקנות משתנות.


עכשיו יש לכם מחשב יפה חדש ואיכותי אך לא נקי.

כידוע הווירוסים וספיוורים הם מנת חלקנו במחשב ולכן צריך לדעת לטפל בהם, אני הייתי ממליץ על

nod32 לאנטי וירוס חפשו בגוגל או שתיקנו מקורי.

ועל Ad-Aware SE Professional לספיוורים

זהו לבנתיים עדכונים בהמשך!

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]


גוגל מקדישה לזמר הטנור האיטלקי, לוצ'יאנו פברוטי לוגו משלו כזכור לוצ'יאנו מת ב(6.9.07), כך מסר מנהלו האישי. בריאותו של כוכב האופרה האיטלקי הידרדרה לאחרונה, בשל מחלת הסרטן שבה לקה. הוא מת בביתו, בגיל 71.



מה שלא ברור למה דווקא עכשיו הם נזכרו ?

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]


האתרים של פעם ,
קפה דה מרקר מפרסם את האתרים הגדולים בשוק הישראלי כפי שהיו נראים פעם תשפטו !
תפוז 1996הייד פארק 2001 זאפ 1999



לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]


גוגל בדרך לרכישת Jaiku, סטארט-אפ פיני המציע שירות שמאפשר למשתמשים לעדכן את החברים דרך הסלולר ולדווח להם מה הם עושים בכל רגע נתון.


ידיעה זו רק מחזקת את השמועות לפיהן גוגל מפתחת טלפון סלולרי משלה הנקרא gPhone הכולל תוכנה בקוד פתוח ואת שלל השירותים שגוגל מציעה היום ברשת.


האם בעתיד נדבר חינם חכו לגוגל!


כתבה מתוך האתר עצמו:


Wonderful Jaiku users,
Exciting news, Jaiku is joining Google!
While it’s too soon to comment on specific plans, we look forward to working with our new friends at Google over the coming months to expand in ways we hope you'll find interesting and useful. Our engineers are excited to be working together and enthusiastic developers lead to great innovation. We look forward to accomplishing great things together. In order to focus on innovation instead of scaling, we have decided to close new user sign-ups for now.
But fear not, all our Jaiku services will stay running the way you are used to and you will be able to invite your friends to Jaiku. We have put together a quick Q&A about the acquisition.
Jyri Engeström and Petteri Koponen, Jaiku Founders

לכתבה המלאה..
| 0 תגובות ]


בריאן רייד בן ה-54 פוטר מגוגל כי הוא לא מספיק קול מתכנת מנוסה בעל דוקטורט במדעי המחשב, תואר על-ידי מנהליו בגוגל כעובד "יצירתי", "בעל ידע נרחב", "אדם שפותר בעיות" ו"אינטליגנטי מאוד", מה שלא מנע מחברת גוגל לפטרו.

ההפסד של רייד מהפיטורים כולל משכורת של 200 אלף דולר בשנה ואופציות שערכן כיום עומד על כ-60 מיליון דולר, אך למרות זאת ראה רווחים נאים מעבודתו בחברה, וברשותו אופציות בשווי 7.6 מיליון דולר. כעת הוא תובע את ענקית החיפוש על אפליה על רקע גיל



לכתבה המלאה..