| 0 תגובות ]


גוגל מתכוונת להשיק שירות פרסומות טקסט חדש, הפעם מחוץ לגבולות האינטרנט. המודעות ישולבו ב-50 עיתונים שכבר נבחרו וגוגל מרחיבה בימים אלו את ההיצע, כך מסרה החברה

בינתיים הוזמנו לשירות למעלה מ-100 מפרסמים, שיוכלו לרכוש שטחי פירסום דרך גוגל ברשת. הניסוי צפוי להימשך שלושה חודשים והמודעות יופיעו בעיתונים יומיים, ביניהם הניו יורק טיימס, הבוסטון גלוב והוושינגטון פוסט. במידה והניסוי יוכתר כהצלחה, גוגל מתכננת להרחיב את התוכנית ולהציע אותה למאות אלפי המפרסמים המנויים על שירותיה כיום. השירות עשוי לסייע גם לעיתונים, שתקציבי הפירסום המופנים אליהם מידלדלים בהדרגה.

"למפרסמים ניתנת האפשרות לפרסם במגוון עיתונים מודפסים דרך האינטרנט ולהגיע לקהלים חדשים", מסר מייקל מייזל, דובר גוגל, לרויטרס. בשנה שעברה ניסתה גוגל למכור שטחי פרסום במגזינים, ביניהם PC Magazine, אך ללא הצלחה יתרה.


להמשך הכתבה בנענע

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה