| 0 תגובות ]

גוגל אדסנס

התוכנית הזאת מיועדת לבעלי אתר אינטרנט או בלוגים למינהם שרוצים להרוויח כסף כל מה שצריך לעשות זה להירשם ולחכות לאישור לאחר האישור אתה מעתיק קוד מהתוכנית שלהם אצלך באתר ועל כל לחיצה אתה מתחלק עם גוגל בנתחי הרווח.

כיום יש המון אתרים שמשתמשים בתוכנית הזאת שנקראת גוגל אדסנס והרבה אתרים גדולים ומוכרים משתמשים בתוכנית הזאת בינהם גם הרבה שכתבו ספרים איך להרוויח אם גוגל אדסנס עצות וטריקים למינהם הצעות מיטוב לצד הטמעת עיצוב


"זאת תוכנית שמתגמלת אנשים לא עבור ידע בכתיבה או מחווה טוב אלא ידע בפרסום כדי למשוך עוד אנשים לפרסם

(יתכן שחלק מהנאמר כאן לא יובן כי זה תורגם מאנגלית בציטוט של בעלי אתרים)

סיפורים של AdSense טווח עושר מכמה מאה דולרים חודש ל $50,000 או יותר שנה, אף על פי ש גבוה-דולר יומים התשלומים קלושים. הם דורשים אתר אינטרנט עם טונים של זרם מידע והיכולת להניח ב 18- ימי שעה עבדו את המערכת.

Pirillo, למי יש הבא מתפקיד הקודם שלו כמחשב על הכעת-מתים TechTV ערוץ כבל, אומר קרחת יער של הוא יותר מ $10,000 חודש.

לפני AdSense, שזה התחיל במרץ 2003, bloggers ומוציאים לאור אינטרנט קטנים אחרים אפשרויות יותר מעטים לעשות כסף. הם יכלו להניח מודעות כרזה על האתרי אינטרנט שלהם עבור דברים לא קשורים, או תוכניות עמלה מאמזונה וeBay. "זה הרבה מאד יותר עבודה, ולא קיבלו הרבה ," Pirillo אומר.

עם AdSense, "אתה כותב תוכן, פרסם אותו, והכסף מתחיל לזרום," הוא אומר.

כאשר הוא פירסם את הכעת-מתים סיליקון סמטה עיתונאי עיתון, Jason Calacanis אומר, הוא רגיל להתענות מנדודי שינה, מדאיג על החודשי שלו $200,000 ל $400,000 חשבון הדפסה.

הוא כעת מפעיל חברה נקראה Weblogs, איזה מפרסמים 75 אתרים אינטרנטים על נושאי כמו כרכבים, התקנים, מוסיקה ווידאו משחקים ספרתי. הוא יושן הרבה יותר טוב, הוא אומר, בגלל ש"עם AdSense, אתה יודע לך תמיד עושה כסף. קבלי החיים שלך הרבה מאד easier."

בארבעה חודשים ראשונים שלו של פרסום אינטרנט, AdSense הביאה ב $45,000. כמה של blogs תוצרת שלו $3,000 חודש. הכי טוב עושה "ארבעה איורים," Calacanis אומר שלו, אף על פי ש לא רוצה של הוא למלא במספרי מדוייק. "וזה עם שיווק אפס," הוא אומר.

איך זה עובד

Google וYahoo שולטים על הפרסום המקוון עסקי, איזה מצופה לצמוח ל $5.6 ביליון ב 2008, מ $2.7 ביליון ב 2004. רווח מפרסום חיפוש מאופשר Google ליותר משלו כפול הכנסה ב 2004, ל $3.1 ביליון.

הטקסט רעיון — מודעות שמופיעות הבאות לחפש תוצאות — מפעל על "משכורת-לוחצת-לכלה" מודל. משכורת מפרסמים רק אם מישהו לוחץ על מודעה. להשתמש את התוכניות, מפרסמים קונים "מילות מפתח " עבור בכל מקום שהוא מ 5 אחוזים ל $100 מילה. אלה האנשי ביטוי לתוך סוג תיבות שאילתה כאשר הם'מחפש מחדש, כמו כ"Atlanta צלם חתונה " או "Omaha מסעדות איטלקית."

AdSense עובד כחלק של מודל מילת מפתח זה; שלוחה של זה של מה Google נקראת שלו AdWords תוכנית, איזה מתחרה נגד Yahoo Overture יחידה.

AdSense תוכנית בונוס עבור מפרסמים שמשתמשים Google AdWords. דרך AdSense, Google לקוחות מקבלות לחזר את הסחורות שלהם מעבר לGoogle עמוד — בית פוטנציאל משיג יותר מ 200,000 משותפים אתרים אינטרנטים.

אופרטורי אתר אינטרנט קטנים התקהלו לAdSense כדרך למשוך פרסום. לשתף, הם נרשמים בGoogle, איזה סקירה האתר. פעם פלח קטן של קוד מחשב שפה מושתלת על מוסכמת אתר, Google עושה התואם שאר — קישורי מודעה ממחסן שלו של לקוחות לאתרי נאותים.

There אומנות לoptimizing אתר למשוך יותר קישורים — וחולל יותר הכנסה.

Gilmore הומוסקסואלי, מי מפעיל Seattle-מבוסס recipezaar.com, אומרות את הtrick למשוך מודעות הבאות למתכונים מעבר לעמוד ראשי. "המודעות מצטרכות למיועדות," היא אומר, "לכן כאשר מישהו זה קורא על מרק תרנגולת, מודעה עבור אחד מהמרכיבים של עניין יציב."

מוציאים לאור אתר אינטרנט מצטרכים ליצירתים, אומר Dave Lavinsky של TopPayingKeywords.com, AdSense אתר עצה. צייר בית פרסום השירותים שלו על אתר תוצרת בית משאיר כסף על הטבלה אם הוא הזכרה רק בית מצייר, הוא אומר. "'Housepainting' 20- מילת אחוז. 'הטבת בית ' $2, שווה לכן אתה יצטרך ליצור תוכן עבור זה."

אבל Sullivan אומרות tricks מכאיבות מילות מפתחות את התקינות דבר העורך של אתרי. בעיה אחרת, הוא אומר, האם ההתרבות של מחשב-ניצר מדריכים עם קישורים לבתי מלון, מסעדות ובידור ולא תוכן דבר העורך אמיתי, fueled על ידי הזמינות של "מודעות על ידי Google " נבדקות.

Wojcicki אומרת Google מנסה לסקירה כל האתרי בתוכנית שלו, ומסירים עבריינים כמו כהאתרי מדריך. מבקרים אומרים את הסקירת אתר יכולות ללפעמים תוצאה בFCC-like "משפחה ידידותית " מסנן. Bloggers מתלוננת על נדחה עבור דיונים של מיניות ושימוש של אפס-מכתב מילים.

"אני ביקשתי, התווכחה ועירערה לסיבה עבור חודשים," אומר מחבר Susie Bright, ששלו אתר נוהל דיון נושאי מיניות. " אני הצביע חוץ שכל השיבוצים שלי דברים שאתה ניכלת לeasily נקרא ב ... כלשהו מספר של mainstream עיתונים שמכסים סקס ופוליטיקה מבהגינות נקודה מתוחכמת של תצוגה. ואני הצבעתי חוץ שהקריין שלי כמו לקנות מכנסיים, המשך חופשה, קנה דיו וקונים בסיסים כל האותו דבר דברים כולם זה אחרת עושה."

Wojcicki לא כתובת הספציפיים של מתיחסים של מבריק, אבל אומר AdSense לא עבור כולם. "אנחנו'קפדן מאוד מחדש על מי שאנחנו מרשים לתוך הרשת שלנו. אנחנו אתרי לדחות עם תוכן כמה אנשים יכולים להרגיש לאים נוחים על."

עם משכורת-לוחצת-לכלה מ מודעות, Google וYahoo נעל בקרב צורב עבור דולרי מפרסם. אבל Yahoo לא מתחרים עם AdSense עבור מוציאים לאור — קטנים עדיין. Yahoo אומר אותו יכיר הצעה שנה זאת יותר מאחרת.

עבור כעת, Google רוב נכבד AdSense מתחרה מוחזקת Kanoodle פרטה, איזה מוסכם אתר פיקח. זה עובד עם מוציאים לאור קטנים ו(USATODAY כולל.com וMSNBC ) אחד גדול וחולקים מAdSense במפרסמים אלו יכולים לבחור אזורי נושא מהאתרי היכן הם רוצים את המודעות שלהם להופיע.

"הפרסום חיפוש שוק ימין חם אדום כעת, ומוציאים לאור ומפרסמים רוצים יותר," אומר Kanoodle CEO Lance Podell. " אנחנו אותם הצעה יותר מקום להציג את המודעות שלהם, והם אוהבים אלו."

איך יחפש לרחוש ארוך?

Google מנית ציבורית תחילית הצעה קיץ אחרון רחוב דופן תחושה. המניה פתחה ב $85 שיתפה וכעת מוכרת עבור מסביב $180, מטה משלו 52- שבוע גבוה של $216. כמה אנליסטים מדאיגים אלו החם-אדום ש שילם שוק חיפוש יכל להתחיל לcool למטה.

Forrester מחקר, שינוי ירוד יותר מוקדם היטלים, מצפה 30% גידול בפרסום חיפוש הכנסה שנה זאת, אחרי 45% קפיצה ב 2004.

"לחץ הונאה" nettlesome נושא אחרת עבור Google וYahoo.

משכורת מפרסמים עבור מודעות רק כאשר הם'לחצו מחדש, אבל זה לא תמיד עובד דרך זה.

כמה מתחרות לוחצות מודעות רק להפעיל מעלה החשבונים של בחור האחרים. מוציאים לאור אינטרנט עם AdSense קבל החברים שלהם ללחוץ מודעות לכן הם יכולים לקבל יותר כסף. כמה למנהלים אתרים אינטרנטי הבנה יש הגדרה מיכנה לחוץ מודל נקראו "Hitbots" או "Clickbots," שלחץ הרחק כל היום, ועלות המפרסם.

מאמצי כמו "אים את המודל העסקי שלנו," Google CFO George Reyes אמר בועידת תעשייה אירע לאחרונה. "משהו צריך לניעשה על זה, באמת, באמת מהירו."

אוניברסיטה של פרופסור קליפורניה ג'ון בתלה (John Battelle), מי כותב ספר על חיפוש, אומרת את ההצלחה של AdSense בנתה "גדילה, באופן קיצוני offshore תעשייה מתוחכמת."

"יש שם יותר של אתרי אלה ממך יכולים להימיין," הוא אומר. " הגולמים לוחצים על המודעות ואז ללא מהלוחצים לתוך סיבוב פתיחים עבור המפרסמים. לא איך אמור של זה זה לעבוד."

Google וYahoo אומרים הם עובדים על הבעיה, אבל Battelle לא חושב מספיק זה.

Yahoo, מיקרוסופט ואמריקה החליפה מקוונת יחד על מספר מאורע להאבק קללת דואר אלקטרוני, וBattelle אומר Google וYahoo יצטרך להציג אותו דבר סוג של מנהיגות חיבור. "בגלל שאם הם לא, זה יסיים מעלה תשך להם בבדל."



0 תגובות

הוסף רשומת תגובה