| 0 תגובות ]

r


"באמצעות המערכת שלנו, המפרסם יוכל לאתר את הלקוחות שלו במקום שבו הם נמצאים, סוג תחנת הרדיו אליה הם מכוונים, היום בשבוע והשעה ביום שבה הם מאזינים", כותב אחד מצוות פרסומות האודיו של החברה בבלוג אישי שכתב. "אחרי שהפרסומת עולה לאוויר, המפרסם יוכל לצפות בזמן אמת בדוחות שיספקו לו נתונים על מתי בדיוק המודעה שלו משודרת".
ציטוט מגלובס
"העסקה הזאת ממש - אבל ממש - אדירה מבחינתנו", אמר יו"ר ומנכ"ל גוגל, אריק שמידט. "אם זה יצליח, היא גם תהיה העסקה הרווחית ביותר ממכירת טכנולוגיית החיפוש". גוגל וסקאי סירבו לחשוף את תנאיה הפיננסיים של העסקה, אולם ההערכה היא שסקאי תזכה בחלק הארי של ההכנסות.
וזה תוספת פרסום למה שנקרא עד היום גוגל אדסנס

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה