| 0 תגובות ]

נשיא המדינה משה קצב מואשם ויש לו ביקורת חריפה שנאמרה היום בבית הנשיא כלפי שלשה קודקודים ראשיים שביצעו בו לינץ לטענתו מבקר המדינה מני מזוז ופרקליטות המשטרה ואיך לא התקשורת כמובן שהחליטה להתלבש עליו ולהאשימו עוד

מילדות מטענתו הנה הסיקור בהרחבה.
לא אכנע לסחיטה. אם יחליט היועץ המשפטי להגיש כתב אישום, לא אשאר בבית הזה אפילו לא שנייה אחת, אני אתפטר. רוצים להוציא אדם להורג ללא משפט"

לא עצרתם לרגע, אתם אנשי התקשורת, אולי מדובר בעלילת שקר, אף אחד מכם לא הישיר את עיניו לעובדות, איש מכם לא עשה שום תחקיר על כל הטענות שהושמעו"

יממה לאחר שהתבשר שהוא צפוי לעמוד בפני כתב אישום חמור, התייצב הערב (ד') נשיא המדינה, משה קצב, והבהיר שלא יתפטר עד להגשת כתב אישום. הוא האשים את היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בהדלפה לתקשורת ובכך שמיהר לחרוץ את דינו. את המשטרה האשים שהתעלמה במכוון מראיות שעמדו לטובתו וגם איימה על עדי הגנה. אך את עיקר דבריו הקדיש את למתקפה חריפה נגד כלי התקשורת, שאותם האשים ב"מסע ציד וטרף", משום שהוא נבחר לתפקיד
קצב הבהיר שהחוק אינו תובע ממנו להתפטר, ולכן "לא ייכנע לסחיטה. אם יחליט היועץ המשפטי להגיש כתב אישום, לא אשאר בבית הזה אפילו לא שנייה אחת, אני אתפטר. רוצים להוציא אדם להורג ללא משפט". הוא הבטיח: "איאבק עד כלות נשמתי, איאבק כדי לנקות את שמי שהוכפש. אין שום ראייה ושום הוכחה לטענות שמשמיעים נגדי".
מאשים את המשטרה: הוא סיפר שמסר למשטרה ולפרקליטות עדויות המגינות עליו, אך המשטרה בחרה להתעלם מהן. בין היתר סיפר ששמעו שתיים מהמתלוננות שאמרו: "אני אנקום בו. בחורה אחת כותבת לי מכתב 'אתה לא מכיר אותי, לפני 8 שנים פיטרת אותי אבל אני מבינה שהבחורה שמדברים עליה משקרת ואני עומדת מאחוריך'".
מאשים את מזוז: הוא האשים את מזוז בהדלפה לתקשורת, "הזמנתי את היועץ המשפטי לכאן, דיווחתי לו על חשד לסחיטה, העברתי לו מסמך מפורט, את המסמך לא בחן שום משפטן, כתבתי אותו לבד. לא היה לי שום חשש". אך הסיפור דלף לתקשורת, "התבקשתי להגיב. רק גילה ואני ידענו, וזה דלף לתקשורת. טילפנתי ליועץ אחרי יומיים, ואמרתי לו שהתקשורת קיבלה הדלפה. אומר לי היועץ, 'אני לא מתכוון לא לאשר ולא להכחיש', אבל אז הופיע היועץ אחרי יום בכנסת והוציא הודעה שבה הוא מאשר את תוכן הפגישה, בניגוד למה שהוא אמר לי בטלפון".

מאשים את התקשורת : במהלך מסיבת העיתונאים, התעמת בשידור חי עם שדר ערוץ 2, גדי סוקניק, והאשים את הערוץ ברדיפתו, "לא עצרתם לרגע, אתם אנשי התקשורת, אולי מדובר בעלילת שקר, אף אחד מכם לא הישיר את עיניו לעובדות, איש מכם לא עשה שום תחקיר על כל הטענות שהושמעו. עברתם על כל כללי האתיקה העיתונאיים ולכם הייתה רק מטרה אחת - להכפיש את נשיא המדינה. כאב לכם שנבחרתי לפני שש שנים וחצי לנשיא המדינה".

הוא אמר שהתקשורת משתפת פעולה עם המשטרה, "המקרתיזם קם לתחייה כאן בישראל ואחת הסכנות הגדולות ביותר זה השיתוף פעולה בין התקשורת למשטרת ישראל".

סיקור ההמשך ב ynet

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה