| 0 תגובות ]

בזק בינלאומי לא תאמין לאן תגיע - הבעיה שאני לא יגיע

השבוע התקלקל לחבר המחשב יותר נכון האינטרנט הפסיק לעבוד התקשר אלי ושאל אותי אם אני יכול לבוא לסדר לו אותו באתי אליו סדרתי לו את המחשב ניקיתי קצת ספייורים והפעלתי את האינטרנט לתדהמתי הרבה אני רואה דף ששיך לבזק בינלאומי שאותו הם שמו על דף הבית ללא אפשרות להסירו למי שמבין ביצעו חסימה לאינטרנט התקשרתי אליהם עונה לי נציג שירות אחרי אימות פרטים הוא אומר לי בשיא החוצפה ידוע לי על חסימת האינטרנט אצלך החסימה בוצעה עקב הדבקות המחשב בוירוס אשר שולח דואר זבל וכיוון שאנו לא רוצים שיחסמו אותנו בעולם נאלצנו לנקוט בפעולה אם ברצונך להוריד את החסימה התקשר למוקד התמיכה וכל זה ללא הודעה מוקדמת את כל האחריות בנוגע פריצות הם אמורים למנוע ולא אני .פשוט וכשאני שואל אותו למה לא הודעתם הוא אומר לי שלחנו דואר אלקטרוני לפני החסימה רגע אחד ואם אני לא קורא דואר אלקטרוני בקיצור ולעניין תחשבו כמה פעמים לפני שאתם מצטרפים אליהם

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה