| 0 תגובות ]

הקמפיין הכי נוגע לציבור והכי מרגש שראיתי הוא הקמפיין של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בקמפיין אל תשאיר יתומים אחריך בתקווה שזה יהיה הדבר שיגע בציבור וניישם אותו
הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים העלתה ב-21 בינואר 2007 את השלב הרביעי במסגרת פרויקט העלאת המודעות לבטיחות בדרכים. לאחר שניסו לעורר מודעות לסכנות ב חציית ילדים קטנים את הכבישנהיגה בהשפעת אלכוהול ולמתן זכות קדימה להולכי רגל מתפנים כעת ברשות לנסות ולהעביר מסר דומה להולכי הרגל עצמם. לפי נתוני משרד התחבורה, בשנת 2006 נהרגו 45 הולכי רגל בין הגילאים 24 עד 64, כשבשנת 2007 עומד מספר זה כבר על שישה - פחות מחודש לאחר התחלת השנה.לפי מחקר שנערך עבור הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, 14 אחוז מהולכי הרגל בישראל חצו את הכביש באור אדום, ואילו 29 אחוז התפרצו לכביש בלי לבחון כלל אם הוא פנוי. עוד מגלה המחקר כי 12 אחוז מדברים בטלפון נייד בזמן החציה, 16 אחוז מכך תוך שהם עוברים את הכביש באור אדום. ולסיכום עולה מהמחקר כי 77 אחוז מהולכי הרגל חוצים את הכביש בצורה מסוכנת - מעבר באדום, באלכסון, לא עוצרים להתבונן לצדדים ומדברים בטלפון.

לאתר הקמפיין מכאן

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה