| 0 תגובות ]

הפוסט הבא הוא ניסוי שלי לייצר סיפור ממילות חיפוש נראה עם זה יצליח
הסיפור הבא אינו אמיתי
כשפגשתי את יהודה לוי הלכנו לקולנוע לראות את פרק הבכורה של השיר שלנו 4 בכיכובם של רן דנקר נינט טייב ליאור אשכנזי ועוד טובים יצא לנו לראות סדרת דרמה ממכרת יותר מסיגריות וכשסיימנו יצאנו לאכול פיצה בפיצה מטר והלכנו להוציא כסף מהבנקט של בנק פועלים נכנסו למרצדס שלי ופתחנו בנסיעה לכיוון חוף הים של הרצליה כדי ללכת לפגוש עוד סלבריטאים בדרך דיברנו על האלופה ומתי יצא האלופה 2 ועל עופר שכטר ואיך לא גם הקוביות של מייקל לואיס נכנסו לתמונה. הגענו למרינה בהרצליה פיתוח ונכנסנו לקניון קנינו בקבוק שתיה של מי עדן ויהודה קנה קוקה קולה ונכנסנו לחנות של קסטרו כדי להתאים איזה בגד מצאנו איזה סקיני ג'ינס לחברה ויצאנו טוב בינתיים אני פרשתי לדרכי ונסעתי לכיוון הבית שלי בתל אביב במגדלי משה אביב הבניין הכי גבוה בתל אביב כן אני גר בקומה אחרונה ורואה מהחלון את הגג של עזריאלי פותח טלוויזיה מזפזפ בערוצים הדיגטליים של הוט או יס יש לי את שניהם מחפש איזה סרט לראות טוב איך לא בזפזופ מהיר חייבים להיתקל בסדרה אבודים או נמלטים ולקינוח ראיתי המומינים והלכתי לישון על המזרן מתוצרת קינג קויל ונרדמתי באחד מחלומתי שבמשך הלילה חלמתי שאני נכנס לבנק דיסקונט כדי לקחת הלוואה בריבית נמוכה אבל לא רצו לתת לי אז הלכתי לבנק לאומי וגם לא רצו ניסיתי בבינלאומי וביהב וכלום אז חזרתי לבנק פועלים משם נדדתי לחו"ל בטיסה של אלעל לארצות הברית שם פגשתי את בריטני ספירס ואת ג'סיקה סימפסון ויצאנו לטייל איפה בלאס וגאס מקום ההימורים הגדול ביותר הרווחתי להם את הכסף השכרתי ב.מ.וו ויצאתי לטייל ברחובות העיר פתאום התועררתי מהחלום ונזכרתי שאני צריך לנסוע למיני ישראל התלבשתי בחולצה של לקוסט ומכנסיים של טומי היילפיגר שמתי בושם רושס ירדתי במעלית בדרך עצרתי בלוטו למלא הגרלה של לוטומניה ובקיוסק ממול מילאתי טוטו 16 בסוף תפסתי 12 וזה אמיתי ומשם עליתי למרצדס ופתחתי בנסיעה לכיוון ירושלים שבדרך לשם נמצא מיני ישראל הגעתי לשם שילמתי כרטיס ועליתי על קלנועית לטיול בדרך דיברתי עם גילה אלמגור ודודו טופז והמשכתי בטיול עצרתי בחרמון הקר ומשם המשכתי לטבריה לרמב"ם ומשם לבית שאן לחדרה לחברת החשמל לנמל חיפה לבתי הזיקוק לתל אביב לכל המלונות בחוף הים ומשם לירושלים לכותל לעיר העתיקה ולמדבר יהודה ומשם לאילת דרך קבר רחל סיימתי את הטיול וחזרתי לכיוון תל אביב הדלקתי רדיו 99 אסקייפ שמעתי את סבלימינל אחר כך את הראל מויאל והראל סקעת הגעתי לתל אביב נסעתי לכיוון המשרד שלי באבן גבירול נכנסתי למשרד הדלקתי את שני המחשבים שלי אחד על ווינדוס ויסטה ואחד של מק הפעלתי את האינטרנט של נטוויזן בשני יש ראוטר אני שוקל להחליף לברק 013 שמעתי הם מעולים נכנסתי לגוגל ואז עשיתי חיפוש בגוגל על הערך מילות חיפוש ונכנסתי לאתר דעה אישית וקראתי את הסיפור לעיל אז אני לא צריך לחזור עליו מקווה שתהנו ותנו לי קרדיט