| 0 תגובות ]

אחרי שסגרה את האתר gmail.co.il לאחר שבעל האתר רשם את הדומיין באותו יום ממשיכה גוגל בנסיון גריפת הכתובות לטובת המייל שלה.וכמובן זכור המשפט נגד gmail.de בגרמניה ששם גוגל הפסידה נגד חברה מקומית לשירותי דואר וכמובן עכשיו שוב גוגל מנסה להביא לטובתה עוד דומיין הנושא את השם Gmail.pl הפולני השייך לכמה משוררים

גוגל פצחה במתקפה משפטית נגד קבוצה של משוררים פולנים. ענקית האינטרנט דורשת מאיתנו למסור לה את דומיין האינטרנט gmail.pl , מסר חבר בקולקטיב התרבותי.

איזבלה קראוצ'יק החברה ב-GMAiL - ראשי תיבות של Grupa Mlodych Artystow i Literatow - קבוצה של אמנים וכותבים צעירים, מסרה כי גוגל פנתה לרשות התקשורת וההיי טק במדינה על מנת שתפעיל את השפעתה ותגרום לקבוצה להפסיק להשתמש בכתובת.

גוגל טוענת כי ל-GMAiL אין זכויות על השם, הזהה לשירות הדואר האלקטרוני של גוגל, Gmail.

לעומת זאת ב-http://china.gmail.cn/ הוסיפו את השם צ'יינה

נקית החיפוש הפסידה במאבק לרישום המונח 'Gmail' כסימן-מסחר על-פני כל ארצות האיחוד האירופאי. המשרד להרמוניזציה בשוק הפנימי (OHIM), הגוף האחראי על סימני המסחר באיחוד האירופאי, דחה ערעור שהגישה גוגל בנושא לאחר מאבק עיקש ביזם הגרמני דניאל גירש. גירש, המחזיק בסימן המסחר בשש השנים האחרונות, בחלק ממדינות אירופה, נאבק בגוגל מאז שהאחרונה השיקה את שירות הדואר האלקטרוני שלה בשנת 2004. היזם הגרמני מפעיל אתר למשלוח דואר, כחלופה לשירות הדואר הגרמני, הפועל באתר gmail.de. בשנה שעברה, קבע בית משפט גרמני בעיר המבורג כי הזכות להשתמש בסימן עומדת לגירש והורה לגוגל להסיר את הסימן מהשירות הגרמני שהיא מפעילה. לאחר הפסיקה, הודיע גירש כי בכוונתו להגן על זכויותיו בקשר לסימן גם בארצות שוויץ, נורבגיה ומונאקו.


0 תגובות

הוסף רשומת תגובה