| 0 תגובות ]

בית"ר ירושלים סיימה היום (ראשון) ב-0:0 מאכזב מול מכבי פ"ת באיצטדיון טדי, ואחרי שבשבוע האחרון החלו כבר לחגוג בבית וגן (וזה עוד בלי לדבר על חגיגות הגביע של הפועל ירושלים) - פתאום האליפות לא נראית כל כך בטוחה.

כנראה שזה מה שקורה אחרי ניצחון כל כך גדול על מכבי חיפה. יוסי מזרחי ניסה במהלך השבוע להוריד את שחקניו לקרקע אחרי הניצחון על האלופה בשבוע שעבר, אבל כנראה שזה לא עבד. שחקניו לא הצליחו לשחזר את הטירוף שאפיין אותם במחצית הראשונה בקרית אליעזר, ושחקניו איבדו שתי נקודות יקרות

אבל לא על זה באנו לדבר אלא על היריקה של טוטו תמוז בפניו של שחקן מכבי פתח תקווה עדיין לא ברור מה קרה שם תשובות בקרוב
התשובות של טוטו תמוז
מזרחי נשאל ע"י העיתונאים על היריקה של טוטו תמוז על איסמעיל עאמר: "אני לא אתייחס לזה, אני לא בטוח שהוא עשה את זה בכוונה".

תמוז אמר ל-ONE בתגובה ראשונה על התקרית: "חבל מאוד שבטלוויזיה מנסים לעשות פרובוקציות על כלום ושום דבר. מי שמכיר אותי, יודע טוב מאוד שבמהלך משחק אני יורק לפחות 30 פעם. הערתי לעאמר אך לא ירקתי עליו. עשיתי את זה עוד 29 פעמים. אני נשבע שלא ירקתי על אף שחקן. זה לא אני, זו לא דרכי. מעולם לא עשיתי זאת ולעולם לא אעשה".

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה