| 0 תגובות ]


אתר "דעה אישית" גאה להציג כ-300 מאמרים שפורסמו עד כה ועוד ימשיך להתעדכן רק בתדירות טיפה פחות .

פשוט אני מתגייס אז תאחלו לי בהצלחה .אל דאגה אני לא מתכוון לעזוב אותכם בכל זמן פנוי אני יעדכן אותו .

בחמישה חודשים אחרונים שבהם האתר חי וקיים הוא מעודכן ע"י צוות חברים שמידעים בכל מיני דברים מעניניים .

אבל וודאי שמתם לב שהאתר משתנה בעיצוב כל שני וחמישי אז זהו שאני לא מתכוון לשנות אותו יותר כי לדעתי אתר "דעה אישית" הגיע אל הנחלה והמנוחה .
אז כאן המקום להודות לכל הגולשים אשר הוסיפו את האתר למועדפים וגם לאלה שלא מכירים עדיין וקוראים את זה עכשיו
אם יש לכם מה ליידע אותי על אתרים חדשים שאתם מכירים או חדשות או סתם כתבות מעניינות לחילופין אתרים רעים מיילים מעניינים אתם יודעים לאן לשלוח האימייל הכתום davidbendavid@gmail.com
וכאן המקום לאחל מצוות "דעה אישית" חג פסח כשר ושמחלכל גולשי האתר ולכל אלה שיתקלו בו יותר מאוחר
תודה על התמיכה ועל התגובות שלכם צוות "דעה אישית"תודדדדדה רבה לכם!

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה