| 0 תגובות ]

היום יצא לי להתעסק עם ווינדוס ויסטה לעומק וראיתי שעם כל זה שהוא יפה ומרשים הוא עדיין לא תומך בהרבה דברים פשוט יפה מבחוץ דפוק מבפנים .

אני יביא כאן חלק מהדברים שלא עובדים כראוי או בכלל לא עובדים בויסטה ואם יש לכם מה להוסיף בדברים שגם אתם נתקעתם או שלא עובדים פשוט תשאירו לי תגובה במייל ואם יש פיתרון אשמח לעזור ואם לא אז נוסיף אותו לכתבה זו ונראה
מתי זה יתוקן .

באג ראשון:נרו 6 ונרו 7 לא עובדים בויסטה .וזה מהגירסאות שאני בדקתי אם יש לכם גירסא שכן עובדת תשאירו לינק להורדת התוכנה או לעידכונה.

בתוך כך גם תוכנת הצריבה אלכוהול 120 לא עובדת בויסטה ויתרה מכך גורמת לנפילת המחשב נבדק על גירסא הום של ויסטה כדי לתקן זאת עליכם להקיש f8 לבחור באפשרות ראשונה שמשמעותה ניקוי ולעשות שיחזור לזמן מוקדם יותר לידעתכם אין אפשרות אפילו להיכנס למצב בטוח גם שם הווינדוס נתקל במסך כחול ומכבה את המחשב.

עוד 5 תוכנות צריבה נבדקו ולא פעלו

באג שני:לא ניתן למחוק ערכי regedit גם עם עושים את האפשרויות הבאות:

run s admin

גם שהופכים את ADMINISTRATOR לפעיל

גם דרך מצב בטוח

וגם אם תתנו הרשאות.

באג שלישי: באג בויסטה מכריח משתמשים מורשים לבצע אקטיבציה מחדש גם אם אתה חוקי-באג זה תוקן

אלה הבאגים שידועים לי עד כה אם יש לכם עוד באגים דווחו לאימייל הכתום davidbendavid1@gmail.com

עד אז מה שאני מציע אל תקנו ויסטה אם אין לכם כסף מיותר פשוט הרבה דברים לא נתמכים.

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה