| 0 תגובות ]


התחרות בין יאהו לגוגל ידועות מראש רק שהם צצות פתאום גוגל שעשתה מבחינתה מהפך בשירות הדואר gmail אחרי שעשתה את נפח האכסון בדואר האלקטרוני שלה לעולה כל הזמן לצרכי הגולשים

עכשיו הגיעה תורה של יאהו לנסות לעשות מהפך שעד היום היה למי שפותח חשבון ביאהו 1 גיגה אחסון ולמשתמשים בתשלום היה 2 גיגה אז שבהדרגה יהפוך ליהות שטח איכסון אינסופי {כנראה שהם לא חוששים שאנשים יפסיקו לשלם בעבור חשבונות בתשלום כיוון שהגודל אותו דבר גם למשתמשים בחינם} .כידוע ליאהו הכי הרבה משתמשים בדואר אלקטרוני שיצא לאור ב1997 ואפשר נפח של 4 מגה ועלה ל1 גיגה

כמובן שהוטמייל של מיקרוסופט לא נשארו חייבים וגם הם הודיעו על ביטול בהדרגה של נפח האכסון


כדי לכסות על התחרות בין יאהו לגוגל הם הודיעו שביטול הנפח בה לרגל עשור לשירות הדואר האלקטרוני המקוון של החברה וצורכי המידע הגדלים של המשתמשים.

0 תגובות

הוסף רשומת תגובה